loading...
اولین پایگاه فارسی شوالیه تاریكی
Admin بازدید : 635 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

زمانی بود كه فیلمهای مبتنی بر كاراكترهای DC Comics پرفروشترین ها در زمان خودشان بودند! از بتمن تیم برتون گرفته تا سوپرمن كریستوفر ريو. اما چند سالی است كه كمپانی مارول با كاراكتر های سخیفش گیشه را در دست گرفته اند! بطور مثال فیلم "كاپیتان آمریكا: سرباز زمستان" كه از روی كاراكتر Captain America (شخصیت درجه سه مارول) ساخته شده، فروشی تقریبا برابر با "مرد پولادین" و سوپرمن (كاراكتر شماره یك DC) دارد! اما هم اكنون ورق برگشته و DC قصد دارد بتركاند! در ادامه مطلب نگاهی داریم به برترین فیلمهایی كه قرار است از روی كاراكترهای DC Comics (بزرگترین ناشر سراسر جهان) در آینده ساخته شوند...
فیلمهای این قسمت: بتمن علیه سوپرمن، لیگ عدالت، واندر وومن، و ساندمن
Man of Steel 2: Batman VS. SuperMan

مرد پولادین اگرچه فیلمی در حد و اندازه های شخصیت سوپرمن نبود اما به هر حال خوب فروخت و همچنین بازیگر مناسبی را هم برای این شخصیت معرفی كرد. هواداران سوپرمن كم و بیش از فیلم راضی بودند و امید داشتند كه زك اسنایدر بتواند فیلم بهتری را در قسمت دوم ارائه كند. در كنفرانسی كه برای قسمت دوم این فیلم در نظر گرفته شده بود و هواداران نیز حضور داشتند، اسنایدر بمب خبری اش را منفجر كرد: بتمن علیه سوپرمن در قسمت دوم مرد پولادین! او همچنین اعلام كرد این فیلم مقدمه ای برای فیلم فوق العاده ی لیگ عدالت خواهد بود! هنری كاویل همچنان در نقش سوپرمن باقی ماند اما نقش بتمن به بن افلك رسید. بتمن در این فیلم مسن تر از بتمن های نولان است. البته در كمیك مشترك Superman batman این دو شخصیت در كنار هم هستند نه برعلیه هم! زن شگفت انگیز، سايبورگ و آكوامن نیز در این فیلم حضور دارند تا بتمن علیه سوپرمن سكوی پرشی باشد برای فیلم لیگ عدالت!
Justice League

سال 2007 بود كه DC و WB خبر از ساخت فیلم لیگ عدالت به كارگردانی جورج میلر دادند و بودجه 220 میلیون دلار (به پول هفت سال پیش!) دادند. اما به دلایلی (كه گفتنش باعث رفتن آبروی WB میشود!) این فیلم كنسل شد. پس از فروش چشمگیر فیلم THE Avengers، DC و WB بار دیگر پروژه لیگ عدالت را مطرح كردند اما اینبار با بازیگران جدید. آنها تصمیم گرفتند همانند مارول ابتدا از كاراكتر های این سری كمیك بصورت جداگانه فیلم بسازند. مرد پولادین ساخته شد و اولین قدم برداشته شد. اما DC و WB بار دیگر فكرهایشان را روی هم ریختند و دیدند اگر بخواهند از همه شخصیت ها فیلم بسازند باید حداقل 10 سال زمان بگذارند ولی وقت كم است و رقیب در حال یكه تازی! بنابرین تصمیم گرفتند همه شخصیت ها را بصورت یكجا در قسمت دوم مرد پولادین معرفی كنند! البته بعدها نظرشان عوض شد و قرار شد فلش و فانوس سبز فیلمی جداگانه داشته باشند. به هرحال واندر وومن و سايبورگ و آكوامن، هر سه با هم در مرد پولادین 2 حضور خواهند داشت! در ضمن نقش منفى فیلم دارك سید است و شایعه شده دواين جانسون لباس گرين لنترن را خواهد پوشید. فیلم نیز در تاریخ 2018 اكران میشود تا فلش و فانوس سبز بتوانند یك سال قبل خودشان را به مردم معرفی كنند. زك اسنایدر كارگردان و كریستوفر نولان تهیه كننده هم در لیگ عدالت خواهند بود.
Wonder Woman

(توجه: تاریخ و نام بازیگر روی عكس به علت قدیمی بودن تصویر صحیح نمیباشد!) شاید باورتان نشود اما سال هاست كه قرار است از روی زن شگفت انگیز فیلمی ساخته شود! ابتدا قرار بود جاس ويدون واندر وومن را به روی پرده نقره ای بیاورد، بعد دیوید كلی اعلام كرد بزودى سریالی مبتنی بر پرنسس دايانا خواهد ساخت، CW گفت كه قطعا سریالی درباره او خواهیم داشت، و در نهایت هم WB اعلام كرد در سال 2015 این شخصیت دارای فیلم بلند خواهد شد اما هیچكس موفق به ساخت فیلم نشد تا اینكه برادران وارنر اعلام كردند گال گادوت ایفاگر این نقش خواهد بود اما در فیلم بتمن علیه سوپرمن! البته WB قول داده یك سال پس از لیگ عدالت، فیلم واندر وومن را خواهد ساخت! لازم است بدانید كه گادوت قراردادش را برای بازی در سه فیلم امضا كرده كه از قرار معلوم بترتیب "بتمن علیه سوپرمن"، "لیگ عدالت" و آخری هم فیلم اختصاصی اش خواهد بود!
SandMan

از گوشه و كنار دنیای WB خبر میرسد این استودیو به همراه DC قصد دارد یك فیلم بلند سینمایی از كمیك Neil Gaiman را روانه سینما یا تلوزیون كند. اما بدون شك ساخت چنین فیلمی نیازمند برنامه ريزى های چند ساله است چون كمیك ساندمن یك مينى سری است و مثل كمیك های بتمن و سوپرمن نیست كه بشود از هر جای آن یك داستان درآورد! اگر با این شخصیت آشنایی ندارید، بدانید كه ساندمن مثل هری پاتر میتواند كارهای جادویی انجام دهد و دنیایی كه وقایع داستان در آن رخ می دهد همانند سرزمین میانه در سه گانه ارباب حلقه هاست و به همین دلیل اگر از ارباب حلقه ها خوشتان می آید، مطمئنا مجذوب ساندمن خواهید شد! در ضمن بازیگر این شخصیت نیز جوزف گوردون لويت است و اسنایدر و گویر كارگردان و نویسنده خواهند بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 857
  • بازدید کلی : 5,883